12 Temmuz 2015 Pazar

WarofClicks (Farklı Bir PTC Sitesi) [PTC] Videolu İnceleme


DİKKAT !!! Site scam olmuştur bu makalede yazanlar artık geçersizdir. Üye olup, yatırım yapıp emek HARCAMAYINIZ.

     Klasik PTC sitelerinden farklı bir işleyişe sahip olan ve 1. yılını kutlayan WarOfClicks sitesini incelediğimiz videolu anlatımımız hazır. Siteye buradan üye olabilir ve kazanmaya başlayabilirsiniz.





     Videolu anlatımda yer vermeyi unuttuğum detayları makalenin devamına eklemeye devam edeceğim. Unuttuğum bir detay, site mobilden tıklamalara izin veriyor yani cepten, tabletten vs.. tıklamak serbest. Bu serbestlik masa başında çakılı kalmadan sitenin bol reklam izlettirme işleyişine uygun hareket etmemize ve sezon sonu LeaderBoard'a girebilmek için reklam kaçırmadan tıklamamıza olanak sunuyor.

     Sitenin mobil görüntüsü oldukça stabil ve sorunsuz. Gördüğüm tek sorun Grid tıklarken sayfa otomatik yenilenmiyor, kendiniz yenilemeniz gerekiyor onun dışında bir sorun yok. Hatta havuzdan RR bile yakalayabiliyorsunuz.

8 yorum:

  1. Bu itemleri bizmi aktif ediyoruz yoksa kendi çıkıncamı aktif oluyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bayram dolayısıyla yoktum.

      Grid veya Rush Hour tıklamalarından çıkan itemler otomatik aktif oluyor.

      Sil
    2. havuzdan hiç ref çıkmıyor .
      Çıksa alıp duruma bakacağım ayrıca ref geliri nasıl ?

      Sil
    3. Sık sık F5 yapıp bakmak lazım ben 12 ref yakaladım. Çıktı mı 4 tane kiralıyorum çoğu zaman.

      Ref gelirleri ise güzel, refler bot değil tıklayan çok muazzam tıklıyor tıklamayanları reycle ediyorum 2 sezon sonra.

      Şimdilik hiç para çekmedim ama sistem güzel, PC başında çok zaman geçirenler için avantajlı bir sistemi var. Gridleri de yaparsanız kısa sürede Level 10 oluyorsunuz, şu an ben Level 12'yim.

      Sil
  2. Dün 12 ref aldım bugün tık yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazançları sezon sonu yansıyor, 2 sezon tıklamayan olursa Reycle yapın.

      Sil
    2. yok o manada demedim ref çıkmıyor havuzdan bugün

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!