10 Ekim 2015 Cumartesi

Trafficmonsoon [PTC] (Videolu İnceleme)


DİKKAT !!!
Trafficmonsoon sitesi Amerikan Finans denetleme kurulu ile mahkemelik olduğu için sitesi kapanmıştır. Makalede yazılanlar artık geçersizdir.


Videolu incelememiz makalenin içinde...

     Trafficmonsoon sitesine üye değilseniz olmak için tıklayın..! (Gmail Kullanarak Üye Olmalısınız)

     Hiç yatırım yapmadan RR kiralayıp kar mı zarar mı ettirecek diye düşündürmeden çok iyi kazandıran bir site ile karşınızdayız. Bu sitede Golden üyelik, Ultimate üyelik vs.. gibi üyelik yükseltme şartı yok. Kazanmak için yatırım yapma şartı yok.

     Site hibrit bir site hem PTC yani reklam tıklama özelliği hem de paket satın alarak kazanç paylaşımı özelliği var. Kazanç paylaşımı özelliği kısaca şu şekilde 50$ değerinde olan paketlerden alınca döngünün sonunda 55$ olarak geri dönüyor yani 5$ (10%) kazandırıyor. Neyse bu özelliğine daha sonra değinebiliriz bizi ilgilendiren tarafı şimdilik PTC yani reklam izleme yönü.

     Makalemizde Trafficmonsoon sitesine kısaca TMS diyeceğiz.

     TMS'de tıklayacağımız reklamlar iki türden oluşuyor.

  1. Admin Reklamları : Reset saati Türkiye saati ile gece saat 02:00 - 03:00 saatleri arasında yayınlanıyor. Fakat admin bize hergün reklam yayınlama garantisi vermiyor, bazı günler düzenli reklam çıkarken bazen 1 hafta boyunca admin reklamı olmayabiliyor. Buna çözüm getirmek için WhatsApp Grubu kurduk. Reklam geldiğinde birbirimize haber veriyoruz. Gruba dahil olmak için buradaki konuyu inceleyin.
  2. Reklamveren Reklamları : Bu reklamlar biz kullanıcıların siteye verdiği reklamlar. Bu reklamların limiti çok kısıtlı olduğu için yayınlanır yayınlanmaz tıklamak gerekiyor saniye bile gecikseniz reklamdan kazanç elde edemezsiniz "Sorry Ad Expired" yazar. Yani reklamın kotası doldu der. Bu reklamları yakalamak zordur fakat gün içinde epeyce görünür. Sık sık F5 yaparak sayfayı yenilerseniz ve elinizi çabuk tutarsanız bu reklamdan da kazanç elde edebilirsiniz.


     Admin sitedeki yoğunluğu azaltmak adına bir yöntem geliştirmiş. Site kendini her saat başına 5 dakika kala ve saat başını 10 dakika geçe 15 dakikalığına dinlenmeye alıyor. Örneğin siteye 20:55 ile 21:10 saatleri arası girmeyin bu dakikalar arasında reklamlar kaybolmuş oluyor. Ayrıca bu dakikalar arasında para çekmeye izin vermiyor. Surf reklamları tıklamakta sorun çıkarıyor. O yüzden bu dakikalar arasında işlem yapmayın. Bunu her saat başında uyguluyor.

     DİKKAT !!! : TMS sonradan kimlik doğrulama zorunluluğu getirdi. Kimlik doğrulama yapmadan reklamlara tıklamamıza izin vermiyor. Detaylara ve nasıl kimlik doğrulama yapacağınıza buradaki makaleden ulaşabilirsiniz.


     TMS bize kendi tıklarımızdan iyi kazanç getiriyor fakat asıl önemli tarafı referanslarınızdan 100% kazandırması. Yani sizin refiniz olan bir üye toplamda 5$ kazandıysa sizde aynısını kazanıyorsunuz. Reflerinizin tıklamalarından kazanç sağlayabilmeniz için 24 saat içinde 10 tane Surf reklamı izlemeniz lazım. İşin önemini ve diğer detayları videolu incelememizde anlattım. Lütfen aşağıdaki videolu anlatımı dikkatlice izleyin. Şu an yatırım yapmadan kazanç sağlayabileceğiniz en iyi site bu site. Eğer 5-10 tane üye aktif üye bulabilirseniz size günlük 1$ civarı kar bırakacaktır. Tekrar hatırlatayım üye olma aşamasında GMail adresi kullanmanız gerekiyor, diğer mail adresi sorun yaşatıyor.

Trafficmonson Videolu İnceleme









  • Trafficmonsoon'a nasıl üye olunur ?
  • Trafficmonsoon işleyişi nasıldır ?
  • Trafficmonsoon'da nasıl reklam izlenir ?
  • Trafficmonsoon ile nasıl daha çok kazanılır ?
  • Trafficmonsoon'da nasıl direkt ref edinilir ?
  • Trafficmonsoon'dan nasıl para çekilir ?



  •      Videoda söylemeyi unuttuğum birkaç detay daha var. Reklama odaklanma zorunluluğu yani focus özelliği yok. Arkaplanda reklam süresi ilerlerken siz başka ekranla meşgul olabilirsiniz.

         ÖNEMLİ HATIRLATMA : Son zamanlarda "Trafficmonsoon'a giriş yapamıyorum" diye birçok mesaj alıyoruz. Bu sorun genelde şundan kaynaklı;

         Adblock gibi reklam engelleyici eklentiler TMS'de sorun çıkarıyor, eğer bu eklentilerden kullanıyorsanız siteye giriş yaptığınızda 10 saniyelik önyükleme reklamını izleyip siteye giriş yapamıyorsunuz site kısır döngüye giriyor. O yüzden AdBlock eklentinizi devre dışı bırakın. Zaten işimiz reklam tıklama üzerine olduğu için diğer PTC sitelerinde de sorun yaşatabilir bu eklenti size.

         Online kazanç işiyle uğraşanların mutlaka üye olması gereken bir site, lütfen unutmayın sitelere bloğumuzdaki linklerden üye olduğunuz sürece bloğumuzdan ya da mail yoluyla birebir benden canlı yardım & destek alabilirsiniz. Görüş, eleştiri ve önerilerinizi makalenin yorum bölümünde belirtebilirsiniz. Sonraki videolu tanıtımımızda görüşmek üzere.


    Trafficmonsoon Ödeme Kanıtı (Payment Proof)





    87 yorum:

    1. 2 günde 0.20 cent birikti

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. 20 cent demek istediniz sanırım. :)

        Hakan bey bu site şu anda en iyi kazandıran site.
        2 tane reset saati var biri gece 03:00'te başlıyor ve 07:00'ye kadar tıklayabiliyorsunuz. Diğer reset saati de öğlen 12:00 gibi başlıyor. Eğer her iki reset saatindeki reklamlara da tıklarsanız bir günde 20 cent'e yakın kazanabiliyorsunuz. Ayrıca gün içinde her an reklam çıkabiliyor sık sık kontrol etmek lazım.

        Sil
      2. gece uyumam lazım :)))

        Sil
      3. Ceptende tıklanabiliyor, Android telefonunuz veya tabletiniz varsa Boat Browser kurun. Ayarlardan Internet Explorer'i seçin böylece Trafficmonsoon sitesi masaüstü bilgisayar olarak görecektir mobil cihazınızı.

        Sil
    2. giriş yapıyorum sürekli 10 sn bekletiyoru geçiyom tekrar 10 sn en az 15-20 kere geçmişimdir

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Firefox kullanıyorsanız onu kullanmayın Chrome kullanarak deneyin.

        Sil
      2. yok hocam orda da denedim girmiyo

        Sil
      3. 2 gündür server sorunu var belki geçicidir.
        Sorun devam ederse çözüm arayalım haber verin.

        Sil
    3. selamlar sitede alt uye yaptığımızda mail geliyor eposta adreslerini doğrulayın gibi bir yazı yoksa 24 saat içinde silinir diyor bu konuyu açıklayabilirmisiniz

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Alt üye değil, kendiniz üye olunca 24 saat içinde mail adresinize gelen aktivasyon linkini tıklayın yoksa üyeliğiniz silinir demek istiyordur. Ayrıca GMAİL ve YAHOO Mail'den başkasını kabul etmiyor site. Tekrar hatırlatayım.

        Sil
    4. siteye girebilen var mı ?

      YanıtlaSil
    5. Salamun Aleykum Abi Bende Para 0.000 gosteriyo sende 0.00 abi bana aciklarmisin niye oyle oldugunu

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Aleyküm Selam Yusif.

        İncelemeyi hazırlarken 0.00 dı. Sonradan 0.000 oldu şu an bende de 0.000 şeklinde.

        Sil
    6. Kazanç baya düştü bu ay inşallah artar

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet en son 12 $ daha çektim anında gönderirdi yarım saat sonra gönderdi. Kazançlarda çok düştü umarım düzelir.

        Sil
    7. hocam direk iletişime geçebileceğimiz facebook whatsapp verebilir misiniz,Sponsor Username: gamehunter yazıyor,sizin değil mi,yanlış olmadık..soruma gelince site sürekli atıyor beni,sürekli giriş yapmak zorunda kalıyorum,ne yapmam lazım

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sayfamızın facebook adresi sağ tarafta var, beğenip oradan benimle iletişim kurabilirsiniz.

        Sil
    8. blocked account yazısı çıktı şimdi 1 dolara 4 günde anca ulaşmıştım.çekemeden block yedik niye yedim.ne olacak

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba. Sebep olarak ne yazıyor, ikinci bir üyelik mi açtınız veya proxy mi kullandınız. ?

        Sil
      2. MERHABA EVDE IKINCI BILBISAYARDAN GIRDIM AYNI ANDA AYNI HESABA BLOK YEDIM NE YAPMAMMM GEREK

        Sil
      3. DÜZELDİ ADMİN MAİL ATTIM DÜZELTTİLER

        Sil
    9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yorum alanını referans linki paylaşmak için kullanmak yasaktır...

        Sil
    10. mesut bey Trafficmonsoon sitesinde eskisi kadar reklam gelmiyor scam mı oluyor acaba yada daha sonra coğalır mı merak ediyorum teşekkürler

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Hayır scam olma durumu yok, bu hafta yeni server eklemesi bakım falan yapıyorlar o yüzden reklamları kestiler. Ayrıca sitede garanti reklam taahhüdü yok. Bazı günler çok güzel reklam verirken bazı günler hiç vermeyebiliyor admin. Ben kazanmaya devam ediyorum yakında istatistiklerimi paylaşacağım blogda.

        Sil
    11. Mesut bey apinio all world anket sitesinin profilimi güncellemek istediğimde virüs çıkıyor giriş yapamıyorum siteye bilginiz varmı bu konuda böyle bir şeyle karşılaşmamıştım ne yapabilirim acaba yanıtınız için şimdiden teşekkürler

      YanıtlaSil
    12. Mesut Bey Traffic Monsoon sitesine üye olsum. Emaile gelen aktivasyonu yaptım. Fakat kullanıcı adı ve şifremle siteye girince doğrudan reklam başlıyor. saniye sayıyor . back to Dash boaard çıkıyor.tekrar tıklıyorum başka reklam. Kendi birikimimi gösteren hesabımı göremiyorum. sürekli kısır döngü var.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Tarayıcınızla alakalı bir sorun, bazı kişiler bu sorunu yaşıyor. Farklı bir tarayıcıdan girmeyi dener misiniz ? Mozilla Firefox Google Chrome ikisinden birini deneyin. Sonucu tekrar yazın eğer olmazsa.

        Sil
    13. Sürekli chrome kullanıyorum. önce onda yaptı. ie11 ve firefox ile denedim. hepsinde aynı sorun var. hiç bir şekilde hesabıma ulaşamadım. reklam dönüp duruyor.

      YanıtlaSil
    14. sanırım çözümü buldum. reklam engelleyici kullanıyordum ADBLOCK. onu devredışı bırakınca günler sonra ilk kez hesabıma girebildim. teşekkürler.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet bende tam onu yazacaktım adblocker da aynı soruna sebebiyet veriyor diye ama siz İE 11 ile de denedim diyince tereddüte düştüm. Neyse sorun çözülmüş sanırım. Şu an sitede güzel admin reklamları var, eğer reklamlardan haberdar olmak isterseniz whatsapp grubu kurduk.

        Sil
      2. Bu arada Adblocker uyarısını makaleye ekleyeyim başkaları da sorun yaşamasın.

        Sil
      3. ie11'de farklı bir şekilde hata vermişti. tşk. whatsapp grubu için ne yapabiliriz.

        Sil
      4. Bloğumuz üzerinden mi üye olmuştunuz. ? Bloğumuzdaki linkten üye olanlar gruba katılabiliyor. Nickinizi ve telefon numaranızı harclikyap@gmail.com adresine göndermeniz yeterli ben sizi eklerim..

        Sil
    15. maalesef bloğunuz üzerinden üye olmadım. yardım ararken bloğunuzu gördüm. neyse sağlık olsun. tşk.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sağlık olsun. Bloğumuzu sık kullanılanlara alırsanız facebook'tan takip ederseniz gelişmelerden haberdar olabilir, yardım alabilirsiniz. Bol kazançlar...

        Sil
    16. merhaba siteye yaklaşık 2 aydır üyeyim ve hemen hemen gece gündüz başındayım ve alabildiğim 8 dolar oldu.yani çok az veriyor ve örneğin:0,02 olan reklamlar bende açılana kadar herkes tüm sayfayı toplayıp bitiriyor.bu kadar geç açılması yurtdışında olduğumuzdan mı yoksa ekstra başka bir program mı indirmek lazım acaba? bilen var mı? yoksa yaktığımız elektrik faturası daha yüksek birde sürekli oturmak boşa olacak.ve ben şuan 6 siteye daha üye oldum hepsi aynı anda açık ara ara takip ediyorum hepsini inanın traffic az diyordum ama daha beter diğerleri.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba.

        PTC sitelerinde yatırım yapmadan büyük paralar kazanmak maalesef mümkün değil. Yatırım yaptıktan sonra ise kâra geçmek için sabırlı olmanız lazım. Ayrıca sitelerin batma riski de var ama yaptığınız yatırımı PayPal'a dispute açarak genelde geri alabiliyorsunuz.

        TMS (Trafficmonsoon) sitesine gelince, bahsettiğiniz reklamlar admin reklamları değil o yüzden saniye hatta salise geç kalsanız bile kredilendirilemeyebiliyor, siz reset saatinde gelen admin reklamları ile kazanabilirsiniz o limitli reklamları yakalayabilirseniz sizin için extra olur.

        TMS'de çok iyi paralar kazanmak istiyorsanız Share paketi almalısınız veya direkt ref edinmelisiniz. Benim hedefim 100 share paketi edinip öyle devam etmek. Bu şekilde günde 6-7 $ kar bırakacaktır.

        Sil
      2. yanıtınız için teşekkür ederim.bu 0,02 likleri alamamak çok canımı sıkıyordu.birde bir konuda daha bilgi isiyorum.paidverts sitesinde rakam:$0.33323 bu şekilde hala 1 dolara çıkamadım, hangi rakamdan sonra çıkıyor dolara yada bu 5 basamak 6,7.8 diye devam edip gidecek mi acaba?

        Sil
      3. Basamağa takılmayın şu an Paidverts'de 33 centiniz var demektir. 1,5 $ a ulaşınca reklam vererek 3000 BAP elde edersiniz. Böyle böyle katlarsınız BAP'ınız yükseldikçe level atlarsınız. Yalnız eski tadı yok ben Paidverts'e devam etmenize sıcak bakmıyorum ilk açıldığı yıl çok iyiydi şimdi son demlerini yaşıyor.

        Sil
    17. aynı paypal adresi ile iki hesap kullanabiliomuyuz siteye farklı internet erişiminden bağlanıcaz sadece paypal adresi aynı olucak sıkıntı olur mu

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba. Bu sorunun cevabını bilmiyorum fakat bence aynı paypal hesabına farklı bir mail adresi daha tanımlayıp onunla da ödeme alabilirsiniz gibime geliyor. PayPal'a 10 tane bile mail adresi tanımlayabiliyorsunuz sorun olmuyor hepsine ödeme geliyor.

        Sil
    18. yılbaşı günüydü sanırım cashnhits.com sitesi aniden kapandı ve halen ulaşılamıyor sayfaya, acaba batmış olabilir mi? bilginiz var mı?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet bende fark ettim gündüz açılmıyordu. CashNHits elit sitelerden biridir, apar topar aniden scam olacağını zannetmiyorum, admin önceden sitenin kapanacağına dair bir duyuru yapardı. Bence teknik bir sorun vardır.

        Sil
    19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
    20. merhaba size bir sorum olacak, siteye üye oldum ilk ödemem olan 2 sorunsuz bir şekilde anında paypal hesabıma yatırdılar, ancan ondan sonraki hesabımda biriken 4 dolar parayı çekmek istediğide sürek ''Kişisel ödeme işlemci çekilmesi için kullanılamaz'' şekliinde cevap vererrrek ödeme yapmıyorlar, bu sorunu nasıl giderebilirim bilginiz varsa yardımcı olursanız sevinirm

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba İbrahim Bey;

        TMS PayPal ile yollarını ayırdı şimdilik sadece Payza ile ödemeleri yürütecek yalnız Payza'dan para çekmek içinde bazı şartlar var, bunları müsait olduğumda bloğumuzda anlatacağım. TMS'nin söylediğine göre TMS Card diye bir kart çıkaracaklarmış parayı bu hesaba çekebilecekmişiz. Yalnız şunu söyleyeyim TMS artık 3-5 $ para çeken kullanıcılar için cazibesini yitirdi. Paket satın alıp büyük paralar çeken üyelere yöneldiler.

        Sil
    21. peki hesabımdaki nu 4 dolar biriken parayı tms de nasıl gepğerlendirmemi önerirsiniz şmdiden yanıtınız için teşekkür ederim

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Parayı katlamak için en az 50$ lık paketlerden almak lazım. Siz o 4$'a siteye reklam verebilirsiniz anca. Yani başka PTC sitelerinin reklamını.

        Sil
    22. teşekkür ederim yanıtlarınız için faydalı bilgiler bloğunuzu sevdim takip edecem bloğunuzu :)

      YanıtlaSil
    23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. TMS scam olmadı Payza'ya ödeme yapmaya devam ediyor ama bazı şartları var Payza onaylı olmalı ve 1$'lık reklam paketi almak lazım sonrasında Payza'dan çekim aktif oluyor.

        Ayrıca yakın zamanda TMS Mastercard çıkacak. ATM'den direkt çekebileceğiz.

        Sil
    24. bu mastercard ile ilgili gelişmelere sitenizde yer verirsiniz değil mi? ve üye olurken paypal hesabını açtım ama şimdi onu payzaya çevirmek için işlem yapamıyorum.nasıl yapılabilir? ayrıca payza ödemeyi dolar bazında yapıyor anladığım kadarıyla aktardığımız hesabımızın da dolar hesaplı olması lazım değil mi ?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Tabiki önemli bir gelişme olduğunda haberdar edeceğim. Yalnız TMS'nin durumu şu anda muallakta. PayPal hesaplarında tonla para var onu Payza ve yeni sistemlerine dağıtmaya çalışıyorlar. Şu an için Payza'dan da ödemeler aksıyor. Dediklerini başarırlar mı yoksa dükkanı kapatıp kaçarlar mı bilemiyoruz beklemekten başka yapabilecek bir şey yok. Paranızı Payza'ya çekmeye uğraşmayın 3-5$ için değmez şu an için.

        Sil
      2. yanıt için teşekkür ederim.

        Sil
    25. kolay gelsi n ben reklam göremedimedim sitemde herkes videolarad reklamlara tıklıyor bende yok neden acaba bir bilginiz varmı
      my account!a tıkladım reklam yok yeni üye oldum bu siteye anlam veremedim
      teşekkürler :))))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. TMS artık PayPal, Payza gibi ödeme istemcilerle çalışmayacak, kendi ödeme sistemini kuruyor. Bunun çalışmalarını sürdürüyor netlik kazanıncaya kadar admin reklam yayınlamayacak. TMS artık ufak kullanıcılar için cazip değil büyük paralar çekmek isteyen yatırım yapanlar için bu yönde çalışmayı hedefliyor. Henüz hiçbirşey kesin değil Payza ile ödeme yapmaya devam ediyor.

        Scam da olabilir, daha da büyüyebilir bunu zaman gösterecek. Siz takipte kalın.

        Sil
    26. merhaba size bir sorum olacaktı, üye olurken paypal hesabı yükledik, şimdi payzaya ödeme yaptığı için payza hesabı açtım fakat TMS ye payza hesabını yükleyemiyorum, paypal hesabı var silinmiyorda, aktarma yapmak istediğimde zaten hata veriyor.payza olarak yüklemeyi TMS ye yüklemeyi nasıl yapabilirim? bilginiz var mı?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Payza'yı TMS ye tanıtmak için TMS'den 1,5$ lık ufak reklam paketi satın almak gerekiyor. Payza bakiyenizde hiç para var mı ?

        Sil
      2. yeni açtım o yüzden yok maselef.ayrıca TMS de 1,5 luk reklam paketi göremiyorum nasıl ulaşabilirim?

        Sil
    27. TMS ye ulaşılamıyor zaten son zamanlarda reklam değerleri düşmüştü, sayfalık çıkan reklamlar 5-6 ya kadar düşmüştü, 2 gündür de ana sayfa dan sonra "sayfaya ulaşılamıyor" diyor acaba scam mi oldu? bilginiz var mı?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Siteye ulaşım problemi yok. Hatta şu anda Surf yapıyorum.

        Ama reklamları ve paket gelirlerini kapattılar. Yeni para çekme istemcisi hazır olasıya kadar gelir elde edemeyeceğiz.

        Scam olma ihtimali de var tabi ama şu anda kesinleşmiş bir şey yok. PayPal biriken paraya bloke koymuş o parayı kurtarmadan bişey yapamıyorlar.

        Sil
    28. bendeki sorun ne olabilir? siteye giriyorum, login kısmında bana verilen kodu giriyorum ve sayfaya ulaşılamıyor diyip sayfayı kapatıyor, 6-7 aydır sorunsuz giriş yapıyordum oysa ki

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Tarayıcının geçmişini temizleyin
        Farklı bir tarayıcı ile girmeyi deneyin
        Modemi kapatıp açın
        Bilgisayarın DNS ayarlarını değiştirin.

        Sırayla bunları deneyin.

        Sil
    29. Selam.. ip adres hatasi veriyor sifreyi ve kullanici adini girince. Bilginiz var mi konudan

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Tam olarak ne hatası alıyorsunuz. Account Suspended yazıyorsa hesabınız banlanmıştır.

        Sil
    30. Hocam selamun aleyküm ben traffic monsoon sitesine bir kaç gündür üyeyim yalnız şöyle bir durum var onu size danışmak istedim.Mesela 0,1 ve 0,2 değerindeki reklamlara tıkladığımda zaman zaman beni farklı bir siteye yönlendiriyor reklam süresi falan çıkmıyor sonrada kendi kendine hesabıman sign out olmuş oluyorum bunun sebebi nedir acaba anlamadım gitti.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Aleyküm Selam.

        Bazı reklamlar sıkıntılı olabiliyor. Muhtemelen onlardan biridir.

        Eski tadı kalmadı gerçi halen Payza'ya ödeme yapıyor fakat yeni ödeme istemcileri gelmesi lazım eskiye dönmesi için.

        Sil
      2. Mesut Bey şimdide site benden hesap doğrulamak için kimlik yüklememi istiyor nedeni nedir yardımcı olursanız çok sevinirim

        Sil
    31. Hocam TM'de 20 dolara yakın param var. Paypal hesabı olarak kayıtlı hesap açmıştım. Nasıl alcez onu.
      Bir de şu an da reklam çıkıyor. Tıklamak da fayda var mı uğraşmayalım mı?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba.

        TMS'de Payza'ya anında ödeme devam ediyor. Fakat Payza'dan parayı çekmenin komisyonu yüksek. Birde hesaba değilde kredi kartına yüklüyor parayı.

        Eğer işinize yararsa nasıl yapıldığını anlatırım.

        Fakat tıklamaya devam edin ve bekleyin yeni ödeme istemcileri açılacak sanırım ilerki zamanda.

        Sil
    32. TMS kimlik istiyor sanırım sizin bir ara bahsettiğiniz kart için.siz bazı bilgileri mi yolluyacaksınız yoksa kimlik fotokopisini mi yollayacaksınız? sıkıntı olur mu acaba?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet hem multi üyeliklerin önüne geçmek hem de ilerde para çekmek için gönderecekleri TMS Kartı edinebilmek için böyle bir zorunluluk getirmişler. Ben adres bilgilerimi düzenleyip kimliğimin ön yüzünü gönderdim onaylanmasını bekliyorum şu an.

        Sil
      2. mesut bey, onaylandıktan sonra ücretli reklam vermemiz mi isteniyor?

        Sil
      3. Payza ekleyebilmeniz için ücretli reklam vermeniz gerekiyor evet.

        Sil
      4. ücretli reklamda verdim fakat hala:"To see cashlinks you need to verify your account." uyarısı veriyor sizde de öyle birşey yapıyor mu? napmalıyım sizce?

        Sil
      5. Merhaba vakit bulup cevaplandıramadım. "Too see vs..." yazan yazının üzerine tıklayıp reklamınızı izlemenizi istiyor. İzledikten sonra onaylanacak.

        Sil
    33. Kimlik istiyor olması beni rahatsız ediyor açıkçası.
      Hocam sen şu payza olayını anlat madem TMS ile ilişiğimizi keselim.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ayşegül hanım, TMS'ye Payza ekleme konusunu anlatmadan önce Payza hesabınız olması ve içinde 2$ bakiye bulunması gerekiyor.

        Payza içinde bakiyeniz yoksa birisiyle PayPal & Payza takası yapabilirsiniz.

        TMS'nin bu uygulaması multi üyeliklerin önüne geçmek için. Payza'yı onaylatmak içinde Payza sizden benzer belgeleri istiyor. Ben kimlik fotoğrafım ile Su Faturamın fotoğrafını göndermiştim mesela.

        TMS'ye Payza Ekleme konusunu, bakiyeniz hazır olduğunda söyleyin anlatayım.

        Sil
    34. benim beklemede 6 doların var gelme ihtimali varmı :d

      YanıtlaSil
    35. Sanırım Pending'deki bakiyelerinizden bahsediyorsunuz. Ödeme talep etseydiniz anında ödenirdi çünkü.

      Pending'deki bakiyelerin kilidi PayPal blokeyi kaldırdığında çözülecek.

      YanıtlaSil
    36. Mesut Bey , paypal hesaplarını kapatıyor ,bu konuda ne yapacağız ? Paypal benzeri bir kart nasıl elde edbiliriz ? Bu konuda açıklama yaparsanız sevinirim

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba bugün biraz yoğundum cevap veremedim. Kapatılanlar PayPal hesapları değil sadece PayPal Nakit Kartlar olmalı.

        Ben PayPal nakit kart kullanmıyorum direkt Enpara & CepteTEB gibi banka hesaplarına çekiyorum bakiyeyi. Sizde aynı şekilde yaparak PayPal kullanmaya devam edebilirsiniz.

        Sil
    37. Arkadaslar ben gelen liklere tıklıyorum ama Government Issued ıd yukle diye bişey çıkıyor yardımcı olabilirmisiniz

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba. Kimlik onaylatması yapmadan reklam tıklayamıyorsunuz artık.

        Sil

    Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!