26 Nisan 2015 Pazar

Değerlendirme, Öneri, İpuçları, Soru ve Cevaplar


     Merhaba değerli takipçiler. Bundan sonra Güncel Gelişmeler adlı bilgilendirici yazılarımız yerine PTC ve diğer kazanç sistemleri hakkındaki kişisel deneyimlerime dayanarak değerlendirme, öneri, ipuçları gibi bilgilerin yer alacağı ve makalenin yorum alanını soru sormak için kullanabileceğiniz bu tip başlıklar açmayı düşünüyorum.

     Ayrıca bildiğiniz üzere aldığım ödeme kanıtlarını Güncel Gelişmeler başlıklarında paylaşıyordum. Artık bloğumuzun sağ tarafında (Sağda menünün altında) Son Ödeme Kanıtları adı altında son en son aldığım 5 ödeme kanıtını anlık olarak görebileceksiniz. Ödeme kanıtlarını takip etmek scam siteleri ayıklamak açısından önemli bir yöntemdir.

     Tekrar hatırlatmak istiyorum, bloğumda sadece kendi tecrübelerim ve bana ait olan ödeme kanıtlarına yer veriyorum. Yani hiç bir bilgi ve döküman alıntı değildir. Kendim tecrübe etmediğim hiçbir siteyi sizlere önermiyorum o yüzdendir ki bazı siteleri geç tanıtıyorum. Gelelim bu ilk makalemizin içeriğine...

Yatırım Yapmadan Kazandıran PTC Siteleri


     Bildiğiniz üzere PTC işinde hatırı sayılır paralar kazanmak için yatırım yapmak şart. Fakat en sağlam PTC sitesinin bile bir gün scam olma, kepenkleri kapatma ihtimali her zaman var. O yüzden riske edecek parası olmayanlar maksimum 1 cent değerindeki reklamları tıklayarak ayda 3-5 dolar kazanmaya çalışmakta. Şu sıralar kullandığım ve diğer sitelere nazaran yatırım yapmadan çok daha iyi kazandıran bir kaç siteyi sizlere önermek istiyorum.

TrafficMonSoon


Siteye üye olmak için üstteki banner'a tıklayın..!


     Daha önce bloğumuzda yazılı ve videolu incelemesini yaptığımız TrafficMonSoon sitesini, yatırım yapma imkanı olmayan takipçilerimize ısrarla tavsiye ediyorum. (inceleme makalemize buradan ulaşabilirsiniz.) Sitenin reklam izleme şartları biraz farklı. O yüzden hazırladığımız videolu anlatımı mutlaka izleyin.

     Bu sitede benim kendi tıklarımla günlük kazancım 15-20 cent arasında değişmekte. Öğlen saatlerinde 8-10 adet 1 centlik reklam ve gece 03:00 saatinde 6-7 adet 1 centlik reklam paketleri alıyorum. Ayrıca siteyi sık kontrol ederseniz fazladan reklamda yakalayabiliyorsunuz. Bazen 2 centlik reklamlar bile geliyor.

     Hatırlatmakta fayda var sitede sizin referansınızla üye olanlardan 100% kazanıyorsunuz. Yani referansınız kaç para kazandıysa aynısı size de yansıyor.

     Makalemizde yazmıştım fakat tekrar hatırlatayım bu siteye üye olmak için kesinlikle hotmail, mynet gibi mail adresleri kullanmayın, sadece GMail ve Yahoo Mail kullanmanız tavsiye ediliyor. Aksi halde üyeliğinizi tamamlamanız için gereken aktivasyon mailini alamıyorsunuz.

     Ayrıca bazı takipçiler siteye üye olurken VPN Proxy kullandığınıza dair uyarı verdiğini ve üye olamadıklarını yazmışlar. Eğer gerçekten VPN ve Proxy kullanmıyorsanız bu hatayı çözmenin bir kaç yolu var. Öncelikle Opera gibi tarayıcılar kullanmayın, Google Chrome veya İnternet Explorer ile deneyin. Bilgisayarınızda Proxy ve VPN programları varsa uninstall edin. Tarayıcınızın geçmişini temizleyin. Daha da olmuyorsa makalemizin yorum bölümünden yardım isteyebilirsiniz.

AdPageViews


Siteye üye olmak için üstteki banner'a tıklayın..!


     Henüz sitemizde incelemesini yapmadığım, en kısa zamanda videolu inceleme hazırlayacağım bir site olan AdPageViews sitesi yaklaşık 6 aydır faaliyette ve anlık ödeme yapan bir site...

     Siteyi yatırım yapma imkanı olmayanlara tavsiye etme sebebim ise 0,025$ yani iki buçuk cent değerinde reklamların gün içinde çıkması. Bu  0,025$ değerindeki reklamlar garanti değil bazen günde 3-4 tane yakalayabilirken bazen hiç denk gelemiyorsunuz. Fakat siteyi günde 3-4 kez kontrol ederseniz genelde birkaç tane yakalıyorsunuz.

     Ayrıca sitenin RR (kiralık refleri) çok iyi kazandırıyor, aldığım RR paketleri şu ana kadar hiç zarar ettirmedi ve maliyetini fazlasıyla çıkardı. Site şu anda istikrarlı ilerliyor ve dediğim gibi yatırım yapmayan standart üyelere güzel bir kazanç kapısı.

Ayuwage

Siteye üye olmak için üstteki banner'a tıklayın..!


     Çok öncelerde bloğumuzda yazılı tanıtımını yaptığımız Ayuwage sitesi halen önerdiğim siteler arasında yer alıyor. Sitenin bana günlük getirisi 10 ile 20 cent arasında değişiyor. Bu da yatırımsız kazandıran bir site için iyi bir rakam.

     Ayuwage sitesini daha önce kullananlar bilir, en ufak bir kural hatasında hatta bazen hiç kural hatası yapmasanız bile size uyarı verebiliyor ve 3 uyarı sonunda sizi siteden banlıyordu. Bende bu siteden 2 kez banlanmış ve yeni hesap açmıştım. Üçüncü kez üyelik açtım ve açtığım son hesapta hiç uyarı almadan 2-3 kez para çektim, halende devam ediyorum. Sanırım bu uyarı verme hassasiyetini biraz düşürmüşler. Eğer sizde siteden banlanıp bırakanlardan iseniz yeni üyelik açıp devam etmenizi tavsiye ediyorum.

     Özellikle sitenin "Regular", "Explore", "EMail" ve "Search" sekmelerindeki kazanç yöntemlerini yakalarsanız çok güzel kazandırıyor. Bu kazanç yöntemlerinin nasıl yapıldığını yakında videolu anlatımla izah etmeye çalışacağım. (Sorunuz olursa yorum bölümüne yazın.)

UseClix

Siteye üye olmak için üstteki banner'a tıklayın..!


     Bu site henüz önerdiğim siteler arasında değil, çok taze bir site. Fakat kiraladığım RR'lerin AVG'si güzel zarar etmediler ayrıca siteler ödemeleri şu ana kadar düzenli yapmakta, o yüzden üye olup, ilk kazancınızla ref kiralayarak devam edebilirsiniz. Siteler scam'a düşerse bloğumuzdan haberdar olabilirsiniz.

     UseClix sitesi Amerikan menşeili bir şirkete aitmiş ve günlük 4 adet 1 centlik fix reklama sahip. RR AVG'leri yani tık oranları şu anda güzel durumda. Grid oyunundan da bir çok kez 10 cent ödül kazandım.

     4$'a ulaşınca PayPal, Payza ya da Neteller yoluyla ödeme isteyebiliyorsunuz.

     Şimdilik önereceklerim bu kadar, ayrıca üzerini çizmek istiyorum ki, her ne kadar yatırım yapmadan az kazandırıyor olsa da PTC dünyasının demirbaşları olan NeoBux ve Clixsense sitelerini mutlaka düzenli olarak kullanın. NeoBux sitesinde Mini Jobs'lar ve Adprize ödülleri, Clixsense'de ise ara ara çıkan anketler sizlere sürpriz kazançlar getirecektir. Yani 0,001$ değerindeki reklamları görüp hevesiniz kırılmasın bu iki siteyi asla bırakmayın.

Ve son olarak Ojooo sitesinden tekrar ödeme aldığımı belirtmek isterim. Site her ne kadar Scam diye geçsede 10$ altındaki ödemeleri er ya da geç ödüyor. Yani ödeme istediğinizin ertesi günü de ödediği oluyor 5-6 ay sonra da ödediği oluyor. Benim son ödemem 3 ay sonra geldi. Ödeme isteyin ve unutun, ödeme geldiğinde havadan para gelmiş gibi oluyor. :)

     Sorularınızı makalenin altına yorum bölümüne yazabilirsiniz. Gün içinde cevaplandırmaya çalışırım. Herkese bol ve bereketli kazançlar dilerim...

10 yorum:

  1. trafficmonsoon güzel günlük 10 cent geliyor.
    useclix 6 cent geliyor günlük
    Cliksense anket ve tasks yapabilirseniz aylık 8 dolar çok rahat alınıyor.
    Neobux refler çok kazandırmıyor tasks ve hedıyelerı fena değil

    Fakat : Ayuwage, AdPageviews siteleri çok kazandırmıyor

    YanıtlaSil
  2. AdPageViews sitesinde eskisi kadar 0.025 değerinde reklam çıkmıyor ama günde en az 1 tane yakalıyorum çoğu zaman. Ayuwage siteside 10 cente yakın kazandırıyor Explore adındaki görevleri yapmaya çalışın.

    YanıtlaSil
  3. İyi geceler mesut ben useclix sıtesıne 10 dolarlık yatırım yapayım dıyorum.
    Hızlı bıçımde 200 refe ulaşmak ıçın sence kaar elde edebılırmıyım ılerleyen zamanda gold yada pıremıum olamam o kadar param yok ne dersın yatırım yapayım mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geceler.

      Şu an için konuşabilirim, yarın ne olur bilemem fakat UseClix şu anda RR performansı olarak oldukça iyi, (NeoBux'dan daha iyi) Site Instant ödeme de yapıyor. Gold ya da Premium üye olunca RR performansları düşer mi bilemiyorum. 200 RR'ye çıkmak için para çekmeden yeni ref paketi almanız ve performansı iyi olan reflerinizin sürelerini uzatmanız gerekir.

      Ama unutmayın ki bu iş birazda şans işi ve garantisi yok. Sitenin akıbeti yarın ne olur o bile meçhul, fakat risk almadan da kazanılmıyor maalesef.

      Sil
  4. merhaba,yazılarınızı blogumda kaynak gösterek paylaşabilirmiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.

      Komple tamamını paylaşmayınız, bir kısmını paylaşıp devamı şu sitede diyerek asıl makaleye yönlendirme yapabilirsiniz.

      Bu şekilde kabul ediyorsanız paylaşabilirsiniz, aksi takdirde google sıralamasında bana zararı oluyor, lütfen yapmayın.

      Sil
  5. İyi geceler Mesut bey benim birkaç sorum olacaktı.Ojoo ya premium üye olmayı düşünüyorum ancak bunun için hesabımdaki bakiye yetersiz Banka hesabımızdan paypal hesabına paypal hesabından ojoo hesabımıza para aktarabilirmiyiz.Oluyorsa bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.Neobux da ref kiraladım tabi pişman oldum ojoo dan kiraladığımız reflerin kazancı nasıldır bilginiz varmı? birde ojoo daki kazanç tablosuna baktığımız zaman standart üyelere açık olan reklamların premium üyelere verdiği kazançda aynımıdır mesela sadece premium üyelere açık olan reklamlar var karşılığında piremium yazıyor tablodaki geçerli olan kazanç sadece o reklamlar içinmi geçerli ?mesela 5saniye standart üyeler 0,001- 5 saniye premium üyeler 0,002 bu 2 olan premium üyelere açık olan reklamlar içinmi veriliyor ? Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojooo can çekişen bir çok yerde uzun zamandır SCAM damgası yiyen bir site. Ufak tefek ödemeleri bile aylar sonra yapıyorlar. Mesela benim 6$'lık ödemeler 3 ay sonra ödeniyor. O yüzden yatırım yapmanızı tavsiye etmem.

      Sil
  6. Banada yardımcı olabilirmisiniz bende yeni başlayıp üye olmak istiyorum nerden nasıl başlıycagımı bilmiyorum fikir verirseniz iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semiha hanım bloğumuzda üye olabileceğiniz sitelerin linkleri mevcut, onlara üye olup başlayın, takıldığınız yerde yardımcı oluruz. Bloğumuzdan üye olanlara canlı destek veriyorum.

      Sil

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!