21 Nisan 2016 Perşembe

Napolyon [Anket Sitesi]


     Uzun süredir kullandığım ve köklü anket sitelerinden biri olan Napolyon bugün bana 300 kişiyi davet eden üyelere 300,000 Nap puan vereceğini bildiren bir mail göndermiş. Baktım daha önce tanıtımını yapmamışım (nasıl atladım bilmiyorum) neyse bu vesileyle şimdi siteyi tanıtayım. Henüz üye değilseniz üye olmak için Tıklayın..!

     Napolyon uluslararası araştırma yapan bir çok şirketten anketler gönderen bir sistem ve tamamen Türkçe altyapıya sahip. Anketler E-Posta adresinize gönderiliyor ve anketi başarı ile tamamladığınız takdirde Nap adı verilen puanlardan kazanıyorsunuz. Bu puanları ister hediye çeki ve benzeri fırsatlar ile değerlendirebilir istersenizde 100,000 Nap'a ulaştığınızda direkt banka hesabınıza havale edebilirsiniz. (100,000 Nap 100 Türk Lirası ediyor) (Ödeme kanıtı makalenin en altında) Bu arada arzu eden kazandığı Nap puanlarını TOÇEV gibi yardım kuruluşlarına bağışlayabiliyor.

     Anketler dışında arkadaşlarınızı Napolyon'a davet edincede Nap kazanabiliyorsunuz. Ayrıca arasırar Nap ödüllü bilgi yarışmaları ve benzeri etkinliklerde düzenliyorlar. Bu tip etkinlikleri kaçırmamak için E-Posta adresinize gönderdikleri mailleri okumadan silmemenizi öneriyorum.

     Tüm anket sitesi tanıtım makalelerinde değindiğim bazı önemli noktaları yeniden hatırlatmak istiyorum.

  1. Gönderilen anketlerin SPAM klasörüne düşmesini önlemek için anket gönderen mail adresini mutlaka E-Mail hesabınızın rehber (kişiler) bölümüne kayıt edin.
  2. Üye olurken yazdığınız bilgilerin doğru olması, anketlerde verdiğiniz cevaplarla uyuşması önemli. O yüzden sallama bilgiler yazmamaya gayret gösterin. Ayrıca yine profilinizdeki bilgilerin doğruluğu size gönderilecek anketlerin türü bakımından önemlilik arz etmekte.
  3. Bazı anketler gerçekten gereksiz uzun ve kendini tekrar eden sorulardan oluşmuş olabiliyor. Fakat yinede hiç göz gezdirmeden direkt işaretleyerek ilerlemenizi tavsiye etmiyorum. Heleki bazı anketlerin içine tuzak sorular yerleştirilebiliyor. Örneğin bir soruda "LÜTFEN 4 numaralı şıkkı işaretleyin" gibi tuzak bir soru olabiliyor siz orada istenileni yapmadığınızda hem anketiniz onaylanmıyor hem de sallama cevaplar verdiğiniz ortaya çıktığı için size gönderilen anket sayısında azalma olabiliyor. O yüzden mümkün olduğunca tutarlı cevaplar vermeye gayret edin.
  4. Her anketin belli bir hedef kitlesi ve kotası olduğu için gelen anketi doldurmaya mümkün olduğunca erken başlayın aksi halde kotası dolduğu için anket aktifliğini yitirecektir.
  5. Anketlere başlarken size yaşınızı, cinsiyetinizi, listedeki meslek gruplarında çalışıp çalışmadığınızı soran bazı ön sorular yöneltilir. Bu sorular hedef kitle içine girip girmediğinizi anlamak için sorulmakta. Tutarlı ve dürüst cevaplar vermelisiniz. Ankete kabul edilmek için farklı, tutarsız cevaplar verirseniz size faydası değil zararı olacaktır... Bu kriter sorularına verdiğiniz cevaplar sonunda hedef kitle içine giriyorsanız anket başlayacaktır, girmiyorsanız anket sonlandırılacaktır. Ankete kabul edilmedim diye üzülmeyin gönderilen tüm anketlere kabul edileceğiz diye bir kaide yok. Örneğin ben ortalama olarak gönderilen 4-5 anketin sadece 2-3 tanesine kabul ediliyorum. Önemli olan tutarlı cevaplar vermek.
     Evet Napolyon baştada bahsetttiğim gibi en köklü anket sitelerinden birisi. İkide bir istenmeyen reklam mailleri göndermiyorlar kayıt olun bir kenarda dursun. Sormak istediğiniz soru olursa konunun altına yorum yazabilirsiniz. Bol kazançlı günler...

Ödeme Kanıtı

3 yorum:

  1. günde kaç anket geliyor ortalama ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anket her gün gelmiyor nadiren geliyor fakat 3,000 - 5,000 NaP puan veren anketler gelebiliyor yani tek anket 3-5 TL demek buda.

      Sil
    2. eywallah bak 21 hazirandan bu yana 20.000 puan yapabilmişim .
      Merak edenlere yardım etmiş oluyum. ayda 20 lira diyebiliriz :)

      Sil

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!