5 Haziran 2014 Perşembe

Güncel Gelişmeler [04 Mayıs - 05 Haziran]


     2014 Mayıs ayındaki güncel gelişmeler raporunu biraz geçte olsa hazırladım. Bu aya ait bazı önemli gelişmeler şunlar. PTSU ağırlıklı elit site olarak hizmet veren clicksia ve intentria siteleri zarar ettikleri gerekçesi ile bir duyuru yayınlayarak çevrimdışı oldular. Yani bu iki güzide site artık kapandı ve hizmet vermeyecek. Bir diğer önemli gelişme ise ödemeler konusunda ümidi kesmek üzere olduğum PTCSolution sitesinden 7$ değerinde bir ödeme aldım. Site admininin kaçmadan iyi niyetle halen siteyi ayakta tutma çabası içinde olduğunu görüyorum. Çok yavaş ilerliyor olsa da halen ödeme yaptığı için scam listesinden çıkarıyorum PTC Solution'u.

Yeni Açılan Siteler



Scam Listesine Düşen Siteler

SpyBux.Com


Sitelerden Gelişmeler
  • PTC Solution ön yazıda belirttiğim gibi PTC Solution'dan ödeme almış bulunmaktayım. Ödeme kanıtını makalenin altında görebilirsiniz. Site halen ayakta kalmak için çaba sarf etmekte.
  • Ayuwage sitesinde bir süredir reklamlarda azalma yaşandığı için tavsiye ettiğim PTC siteleri arasından çıkarmıştım. Fakat son günlerde eski formuna kavuştu bol miktarda 0.015 ve 0.005 $ değerinde reklamlar yayınlamakta. Ayuwage ve kardeş sitesi Innocurrent hakkındaki makalemize buradan ulaşabilirsiniz.
  • FuseBux sitesinden ilk ödememi aldım. Ödeme Kanıtını aşağıda görebilirsiniz. Anlık ödeme yaptı diyebilirim ödeme çok hızlı geldi fakat fee yani kesinti oranı oldukça fazla gibi geldi bana. 5.5$ talep ettiğim para PayPal hesabıma yaklaşık 4.5$ olarak yansıdı. Umarım bu yüksek fee oranlarını ilerde aşağıya çekerler. Yinede sıkıntısız ödeme yaptığı için tavsiye ediyorum.
  • ProBux maalesef ödemelere günlük limit getirdi. Ödeme talep ederken Türkiye saati ile 06:00 ve 18:00 saatleri sırasında ödeme istemelisiniz aksi halde 5-10 dakika gecikirseniz günlük ödeme limiti aşıldı uyarısı verebiliyor. Daha önce de benzer kısıtlamalara gittiklerini bildiğim için şimdilik endişe etmeye gerek yok. ProBux halen en gözde PTC siteleri arasındaki yerini koruyor.
  • Clixsense aynı NeoBux'taki AdAlert gibi bir eklenti geliştirdi. İsmi ClixAddon. Başta Chrome olmak üzere bir çok tarayıcı ile uyumlu versiyonlarını çıkarttılar. Böylece Clixsense'de anlık çıkan reklamları, anketleri, CrowdFlowers görevlerini gözden kaçırmayacağız. Tarayıcınıza kurmanızı ve kullanmanızı tavsiye ediyorum.

    Son Ödeme Kanıtlarım

    PTC Solution 6.99 $


    ProBux 58.14 $



    FuseBux 4.04 $





    9 yorum:

    1. PTCircle hakkinda ne dusunuyorsunuz? İlk 200bin kisiye premium verdi, o premium lar da tik basi 0.07$ kazaniyor. Odeme kaniti da goremedim, scam olduğuna dair bir bilgi de?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. PTCircle sitesi premium dağıttı evet şu an ödeme limiti de gayet uygun seviyede. Belliki bir promosyon amaçlı giriş yaptılar fakat dediğiniz gibi tık oranları çok yüksek. Bu masrafı kaldırabileceklerini sanmıyorum şu an için scam diyemesemde scam olma olasılığı çok yüksek. Zaten NextGEN scripte sahip sitelere hiç ısınamamışımdır çoğu ayakta kalamıyor.

        Ödeme kanıtına bende rastlamadım henüz. Bir bilgi alırsam paylaşacağım.

        Sil
      2. Merhaba.Ptcircle ben de üyeyim.20. gün bitti hiç yatırım yapmadan şu an 5 ref im var.Yalnız buranın değişik özelliği ref kiralama olayı yok.$1 karşılığında size düzenli tıklayan üyelerden ömür boyu ref veriyorlar.Deneyimlerimi gene burada paylaşırım.İyi günler

        Sil
      3. @Kartal Hataylı Merhaba.

        PTCircle kazancı güzel fakat ödeme yaptığı konusunda şüpheliyim ayrıca PayPal desteği uzun zamandır kapalı ve PayPal'ı tekrar aktif edeceklerini sanmıyorum o yüzden bloğumuzda tanıtınımı yapmadım ve tavsiye etmiyorum.

        Sil
    2. Ptc solutıonda ne zaman ödeme talebinde bulunmuştunuz ki, ben talepte bulunalı epey oldu...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben 6 Şubatta istemiştim. PTCSolution Account'taki sol menüde Withdraw History var ona tıklayın PayPal ve Payza'ya hangi gün için ödeme yaptıkları yazıyor. Maalesef gün gün ödüyorlar ve çok yavaş ilerliyor.

        Sil
    3. Düzgün bir biçimde ptc listesi oluşturdum, Eklememi tavsiye ettiğiniz veya scam olduğunu bildiğiniz site varsa söylerseniz sevinirim.

      probux
      fusebux
      neobux
      zapbux
      neatclix
      trbux

      yenilerden de deneme amaçlı:
      letsbux
      areabux

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. PTC listeniz güzel. Ayuwage çok iyi kazandırıyordu fakat sudan sebeplerle banlamaya başladılar. Bende banlandım. O yüzden şu anlık tavsiye etmiyorum. Her ne kadar az kazandırsa da Clixsense'i listenize almanızı tavsiye ederim. En azından CF Tasks yaparsınız oradan kazanırsınız.

        Sil
    4. Ayuwage de benim de 3500kredisi olan hesabim vardi. Kullanmayi biraktim, teklifler azaldi. Task yapmayi fazla sevmedigim icin clixsense ye uye olmuyordum, ona da baslayacagim. Tesekkurler.

      YanıtlaSil

    Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!