6 Haziran 2014 Cuma

Adwin ile Hediyeler İndirimler Kazanın [Mobil]


     Adwin adlı uygulama Android ve İos işletim sistemli mobil cihazlara hizmet veren bir sistem. Ben bir süredir kullanıyordum fakat tanıtımını yapma fırsatım olmamıştı. 1-2 hafta önce mail adresime Adwin'den bir mail geldi. Katıldığım çekilişte Orjinal Lisanslı Bursaspor Iphone 5S kapağı kazanmışım benden adres talep ettiler. Adresi yolladım ve dün hediyem ücretsiz kargo ile teslim edildi. Makalenin devamında kazandığım ödülün fotoğrafını görebilirsiniz.

     Böylece işini sağlam yapan bir firma oldukları kanaatine vardım ve bloğumuzda tanıtmaya karar verdim. Ödüllü çekilişlerin yanı sıra Ödüllü anketler, indirim kuponları, özel promosyonlar gibi fırsatlar sunuyorlar. Yeni bir fırsat eklendiğinde telefonunuz ya da tabletiniz bildirim sesi ile sizi uyarıyor. Uygulaması gayet şık ve sade.



     Adwin'de genelde indirim çekleri yer alıyor, ara sıra kendi düzenledikleri ödüllü çekilişlere de yer veriyorlar. Nakit para ödülü yok fakat yinede kazançlı bir uygulama olduğu için bloğumuzun formatına uygun buldum.

Adwin uygulamasına buradan ulaşabilirsiniz. Cihazınız Android veya İos hangi işletim sistemine sahipse onun simgesine tıklayıp uygulamayı cihazınıza indirin ve bir kereye mahsus bilgilerinizi girerek kayıt yapın. (Ödüllerin tarafınıza sorunsuz ulaşabilmesi için adres ve diğer bilgilerinizi doğru şekilde girmenizi tavsiye ediyorum.)

Ve son olarak kazanmış olduğum Iphone 5 kapağını aşağıda görebilirsiniz. Araştırdım piyasa fiyatı 35 TL + Kargo şeklindeymiş.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerini Paylaş, Sen de Kazanmaya Başla!